
For tredje år i træk giver jeg koncert på Copenhagen Jazz Festival og ligesom sidste år, bliver det som del af en stærk musikalsk aften med tre koncerter på Metronomen, Frederiksberg. Det bliver den 7. juli og starter klokken 19:00.
Ud over UNDER MÅNEN kan du i år høre den århusianske guitarist Martin Kirkegaard, som spiller stemningsfuld og original akustisk instrumental musik. Martin har udgivet flere plader, senest ”Molacg, Part 1 & 2” sammen med pianisten Mikkel Almholt, og vi er virkelig glade for, at han gider tage hele vejen til København med sin dejlige musik.
Du kan også høre den karismatiske sanger og sangskriver Kat Herlo, som spiller med sit dygtige band. Kat inviterer publikum på en rejse rundt i følelsesregistret med personlige tekster om hjertesorg, livskriser og søgen efter meningsfuldhed. Kat udgav sidste år den dansksprogede EP “Jeg Går Selv”, og har tidligere udgivet debutalbummet “Things We Avoid”.
UNDER MÅNEN byder som altid på fingerspillet guitar, banjo og shruti-box (indisk droneinstrument), og har til lejligheden også spændende gæster med på scenen.
Vi kalder arrangementet ”AKUSTISK”, fordi den akustiske musik er i fokus, og det bliver en fantastisk aften med god musik, kolde drikkevarer og (forhåbentligt) sol og sommer.
Sæt kryds i kalenderen, og inviterer alle med du kender og vær med til en vidunderlig musikalsk sommerfest på Frederiksberg!